Benim Adım Melek İzle | 25 Eylül 2019




Yapımcılığını Üs Yapım - Süreyya Yaşar Önal'ın üstlendiği başrollerini Nehir Erdoğan, Kutsi, Mustafa Mert Koç, Rabia Soytürk ve Şerif Sezer’in paylaştığı ‘Benim Adım Melek’ dizisinin çekimleri devam ediyor.

Yönetmen koltuğunda Cem Akyoldaş’ın yer aldığı dizinin senaryosunu ise Nilüfer Özçelik ve Berfu Ergenekon kaleme alıyor. Dizinin müziklerini başarılı müzisyen Yıldıray Gürgen hazırlarken, Jenerik müziğini ise Aydilge hazırlayıp seslendirdi. 'Benim Adım Melek’ Eylül ayında TRT 1 ekranlarında izleyici ile buluşacak.



Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Hanımlara yeni dizi geliyor desenize. :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir blog olmuş kategorili
    hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde geldiğince içeriği geniş tutmaya çalışıyorum teşekkürler

      Sil
  3. reklam için yani adsense için başvuru yaptınız mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır henüz yapmadım [-(

      Sil
    2. biraz beklemem gerektiğini söylemişlerdi o yüzden otursun site biraz ondan sonra

      Sil